2016 jaaroverzicht – BroodBriefjes

Met een tof idee begonnen we in 2016 met BroodBriefjes.nl, we dachten: we kijken wel waar het ons brengt. We dachten: maar zien of we het volhouden naast ons werk. We dachten: misschien vinden wij het alleen maar leuk die briefjes voor in de broodtrommel. We gingen aan de slag en wat een creatieve energie kwam er vrij! Leuke BroodBriefjes bleven maar in ons hoofd ontstaan. En onze verbazing groeide: huh, kijk, weer een blog over ons, weer een like erbij, weer een enthousiaste reactie!

We hebben een geweldig jaar achter de rug, met toffe samenwerkingen: de geweldige gedichtjes van Schepjes Suiker en Lentezoet, met een filmmaakster en natuurlijk onze special met War Child. En we zijn van plan om in 2017 nog meer leuks te brengen: pakketjes BroodBriefjes in een webshop bijvoorbeeld, natuurlijk wekelijks onze gratis printables en misschien gepersonaliseerde verjaardagsbriefjes? Hebben jullie suggesties? We horen ze graag!

Heel erg bedankt voor al jullie leuke reacties! Een geweldig 2017 toegewenst!

2016 jaaroverzicht

Natuurlijk kun je op onze print-pagina kijken welke briefjes we allemaal maakten, voor het gemak hieronder een overzicht op categorie van onze thema-briefjes.

Vakantie

Feestdagen

Seizoenen

Frysk

Bedankt Juf/Meester

Toets, verjaardag, zwemles, schoolreis, op kamp

• Toets: toets week, cito toets
  • Zwemles: diploma A, diploma B, je kunt het!
  • Jarig: hiep hiep hoera het is je verjaardag
  • Schoolreis: veel plezier!
  • Op kamp: tips, plezier, heimwee

Voor grote mensen

Back to school

Natuurlijk kun je alle toffe: experimenten, winter-spelletjes, wereldwonderen, raadselkonijn, verhaaltjes, Ronald Robot en DIY kaders ook printen!